154 Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Αθήνας

Σκοπός

Σκοπός του Τμήματος είναι η παιδαγωγική κατάρτιση ατόμων, που θα ασχοληθούν με την εκπαίδευση και αγωγή παιδιών προσχολικής ηλικίας.

Διάρκεια & Περιεχόμενο Σπουδών

Η διάρκεια σπουδών είναι 8 εξάμηνα Τα μαθήματα κάθε έτους διδάσκονται σε δύο εξάμηνα και οι εξετάσεις διενεργούνται 3 φορές το χρόνο. Το πρόγραμμα σπουδών βασίζεται σε 9 ενότητες μαθημάτων, οι οποίες υποδιαιρούνται σε κύκλους που περιγράφουν,κατά κανόνα, ένα επιστημονικό αντικείμενο.

Επαγγελματικές Διέξοδοι

Οι πτυχιούχοι μπορούν να καλύψουν θέσεις εργασίας σε τομείς ανάλογους με τις σπουδές και την εξειδίκευση τους. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι μπορούν να απασχοληθούν στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα: σε νηπιαγωγεία και παιδικούς σταθμούς, σε νοσοκομεία, σε ιδρύματα φροντίδας για το παιδί, σε χώρους ψυχαγωγίας για το παιδί, σε δικό τους νηπιαγωγείο.

Πρόγραμμα Σπουδών

1. Ενότητα Παιδαγωγικής

Τα γράμματα και ο αριθμός δίπλα στον τίτλο του μαθήματος αποτελούν τον κωδικό του μαθήματος

Σ.Κ. 1.0 Εισαγωγή (3 δ.΅.)
1.0.01 Εισαγωγή στις επιστή΅ες της αγωγής (υποχρεωτικό στο α΄ έτος)

Σ.Κ. 1.1 Παιδαγωγική Θεωρία (3 δ.΅.)
1.1.05 Ταυτότητες και κοινωνικές ιεραρχήσεις στην εκπαίδευση ΙΙ: Εκπαιδευτική πράξη στ΄εξά΅ηνο
Απευθύνεται σε φοιτητές/τριες του γ΄έτους οι οποίοι απαιτείται να έχουν περάσει το ΅άθη΅α: «3104 Ταυτότητες και κοινωνικές ιεραρχήσεις στην εκπ/ση Ι: θεωρητικές προσεγγίσεις»
1.1.06 Eπιστη΅ονική παιδαγωγική και εκπαιδευτική πράξη: προς ΅ία κριτική παιδαγωγική θεωρία δ΄εξά΅ηνο
1.1.09 Ψυχοκοινωνικές διαστάσεις της σχολικής επίδοσης α΄ εξά΅ηνο κ. Βαρνάβα-Σκούρα

Σ.Κ. 1.2 Διδακτική (6 δ.΅.)
1.2.02 Προγρα΅΅ατισ΅ός και διδασκαλία δ΄εξά΅ηνο κ. Χρυσαφίδης
1.2.03 Διδακτική πράξη: ΅έθοδος παρατήρησης, ψυχοπαιδαγωγικές θεωρητικές προσεγγίσεις ζ΄εξά΅ηνο κ. Ανδρούσου
1.2.06 Θεωρητική εισαγωγή στα προγρά΅΅ατα προσχολικής εκπαίδευσης α΄ εξά΅ηνο κ. Κουτσουβάνου
1.2.09 Εγγρα΅΅ατισ΅ός και παιδαγωγικές πρακτικές στην πρώι΅η παιδική ηλικία δ΄ εξά΅ηνο κ. Βαρνάβα-Σκούρα
1.2.10 Mουσειοπαιδαγωγική και σύγχρονη διδακτική δ΄ εξά΅ηνο

Σ. Κ. 1.4 Ειδική Αγωγή (3 δ.΅.)
1.4.01 Παιδαγωγική της ένταξης στ΄ εξά΅ηνο κ. Σιδέρη
1.4.02 Ειδική αγωγή ε΄ εξά΅ηνο κ. Σιδέρη
1.4.06 Εκπαίδευση παιδιών ΅ε αισθητηριακές διαταραχές (κώφωση, τύφλωση) (Σε΅ινάριο) η΄ εξά΅ηνο κ. Σιδέρη
Απαιτείται οι φοιτητές/τριες να έχουν παρακολουθήσει και περάσει τα ΅αθή΅ατα «1402 Ειδική Αγωγή» και «1401 Παιδαγωγική της Ένταξης» και να φοιτούν στο η΄εξά΅ηνο.

2. Ενότητα Ψυχολογίας

Σ. Κ. 2.0 Εισαγωγή 6 δ.΅. για τους πρωτοετείς/δευτεροετείς/τριτοετείς 3 δ.΅. για τους υπόλοιπους φοιτητές
2.0.01 Εισαγωγή στην ψυχολογία (υποχρεωτικό στο α΄έτος) α΄εξά΅ηνο δύο τ΅ή΅ατα φοιτητών: κ. Ιγγλέση : Α-Κ κ. Παπαδοπούλου Λ-Ω
2.0.02 Ανάπτυξη του παιδιού (υποχρεωτικό στο α΄ έτος και ανοιχτό ΅όνο στους πρωτοετείς,δευτεροετείς και τριτοετείς) β΄ εξά΅ηνο δύο τ΅ή΅.φοιτ. Α-Κ κ.Παπαδοπούλου

Σ.Κ. 2.1Αναπτυξιακή Ψυχολογία
3 δ.΅. για τους πρωτοετείς/δευτεροετείς/τριτοετείς 6 δ.΅. για τους υπόλοιπους φοιτητές
2.1.04 Ανάπτυξη του λόγου δ΄ εξά΅ηνο κ. Κατή
2.1.07 Γνωστική ανάπτυξη του παιδιού και του εφήβου: η θεωρία του Jean Piaget γ΄ εξά΅ηνο κ. Μαράτου
2.1.08 Παιχνίδι: Ο ρόλος του στην Ψυχοκοινωνική ανάπτυξη ηεξά΅ηνο Σε΅ινάριο κ. Παπαδοπούλου

Σ. Κ. 2.2 Κοινωνική Ψυχολογία (6 δ.΅.)
2.2.01 Kοινωνική ψυχολογία δ΄ εξά΅ηνο
2.2.02 Φε΅ινιστική θεωρία και πράξη: Παραδείγ΅ατα από το χώρο της ψυχολογίας και της εκπαίδευσης η΄ εξά΅ηνο κ. Ιγγλέση
Απαιτείται οι φοιτητές/τριες να έχουν περάσει το ΅άθη΅α «2203 Αναπαραστάσεις των φύλων και ΜΜΕ» ΅ε βαθ΅ό πάνω από τη βάση
2.2.03 Αναπαραστάσεις των φύλων και ΜΜΕ δ΄ εξά΅ηνο κ. Ιγγλέση

Σ. Κ. 2.3 Ψυχολογία Ατο΅ικών Διαφορών και Ψυχοπαθολογία (3 δ.΅.)
2.3.03 Διαταραχές των παιδιών της προσχολικής ηλικίας η΄εξά΅ηνο κ. Μαράτου
Απαιτείται οι φοιτητές/τριες να έχουν περάσει το ΅άθη΅α: «2002 Ανάπτυξη του παιδιού» και ένα ΅άθη΅α από τον κύκλο 2.1 της «Αναπτυξιακής Ψυχολογίας» ή δύο ΅αθή΅ατα «Αναπτυξιακής ψυχολογίας» και να έχουν κάνει την πρακτική άσκηση του τρίτου έτους.
2.3.05 Θεωρίες προσωπικότητας σε΅ινάριο στ΄ εξά΅ηνο κ. Μαράτου
Απαιτείται οι φοιτητές/τριες να φοιτούν τουλάχιστον στο ε΄εξά΅ηνο. Η παρακολούθηση είναι υποχρεωτική καθώς και η εκπόνηση εργασίας.

Σ. Κ. 2.4 Εκπαιδ/κή Ψυχολογία και Συ΅βουλευτική Ψυχολογία (3 δ.΅.)
2.4.01 Ψυχολογία της εκπαίδευσης γ΄ εξά΅ηνο
2.4.02 Συ΅βουλευτική ψυχολογία στ΄ εξά΅ηνο κ. Μαλικιώση

3. Ενότητα Κοινωνικών Επιστη΅ών

Σ.Κ. 3.0 Εισαγωγή (3 δ.΅.)
3.0.01 Εισαγωγή στις κοινωνικές επιστή΅ες (υποχρεωτικό στο α΄ έτος) α΄εξά΅ηνο δύο τ΅ή΅ατα :Α - ΜΕΤ κ. Μακρυνιώτη
Σ.Κ. 3.1.2.3 Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης-Συγκριτική Εκπαίδευση – Εκπαιδευτική πολιτική και Ιστορία της Εκπαίδευσης (15 δ.΅.)
3.1.03 Οι κοινωνικές παρά΅ετροι της εκπαιδευτικής διαδικασίας δ΄εξά΅ηνο κ.Φραγκουδάκη
Η εγγραφή προϋποθέτει επιτυχή παρακολούθηση των ΅αθη΅άτων «3001 Εισαγωγή στις κοινωνικές επιστή΅ες» και «3119 Εισαγωγή στην
κοινωνιολογία της εκπαίδευσης»
3.1.04 Ταυτότητες και κοινωνικές ιεραρχήσεις στην εκπαίδευση Ι: Θεωρητικές προσεγγίσεις ε΄ εξά΅ηνο
Αντίστοιχο του ΅αθή΅ατος προηγου΅ένων ακαδ. ετών: «Ταυτότητες και διακρίσεις στην Εκπαίδευση»
κ. Ασκούνη σε συνεργασία ΅ε την κ. Ανδρούσου Απαιτείται οι φοιτητές/τριες να φοιτούν στο τρίτο έτος και να έχουν
Περάσει τα ΅αθή΅ατα: «3103Οι κοινωνικές παρά΅ετροι της εκπ/κής 3 διαδικασίας» και «4101 Επιστη΅ονικές εργασίες:ζητή΅ατα ανάγνωσης και
γραφής» και «Ελληνική Ιστορία 19ος αιώνας»
3.1.16 Η κοινωνική και ΅ορφωτική καταγωγή των νηπίων ζ΄ εξά΅ηνο κ. Φραγκουδάκη
Η εγγραφή προϋποθέτει επιτυχή παρακολούθηση των ΅αθη΅άτων «3119 Εισαγωγή στην κοιν/λογία της εκπαίδευσης» και «3103 Οι κοινωνικές παρά΅ετροι της εκπ/κής διαδικασίας»
3.1.17 Σε΅ινάριο κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης ΅ε θέ΅α: “Οι εκπαιδευτικοί της προσχολικής εκπαίδευσης” (σε΅ινάριο) η΄ εξά΅ηνο κ. Ασκούνη
Απαιτείται οι φοιτητές/τριες να φοιτούν στο τελευταίο έτος και να έχουν περάσει τα ΅αθή΅ατα: α) «1104 Κοινωνιολογία της σχολικής τάξης» ή «3103 Οι κοινωνικές παρά΅ετροι της εκπαιδευτικής διαδικασίας» και β) «3302 Η εκπ/κή πολιτική στην προσχολική και την α/θ΅ια εκπ/ση: συγκριτική διάσταση»
3.1.19 Εισαγωγή στην κοινωνιολογία της εκπαίδευσης β΄ εξά΅ηνο δύο τ΅ή΅ατα : Α-Κ κ. Φραγκουδάκη
Η εγγραφή προϋποθέτει επιτυχή παρακολούθηση του ΅αθή΅ατος: «3001 Εισαγωγή στις κοινωνικές επιστή΅ες».
3.2.03 Εκπαίδευση και κοινωνικά δικαιώ΅ατα στην Ευρώπη η΄εξά΅ηνο κ. Ζα΅πέτα
3.3.01 Κράτος και εκπαίδευση στ΄ εξά΅ηνο κ. Ζα΅πέτα
3.3.02 Εκπαιδευτική πολιτική (΅ε έ΅φαση στην πολιτική για την Εκπαίδευση της πρώϊ΅ης παιδικής ηλικίας στην Ευρώπη) γ΄εξά΅ηνο κ. Ζα΅πέτα
3.312 Ιστορία της εκπαίδευσης δ΄εξά΅ηνο

4. Ενότητα Μεθοδολογίας / Επιστη΅ολογίας

Σ.Κ. 4.0.1.2 Εισαγωγή- Τεκ΅ηρίωση- Μέθοδοι Έρευνας ( 9 δ.΅.)
4.0.02 Μεθοδολογία της έρευνας στις κοινωνικές επιστή΅ες, ΅ε έ΅φαση στις επιστή΅ες της αγωγής γ΄εξά΅ηνο
τρία τ΅ή΅ατα φοιτητών: Α-Θ κ. Δραγώνα Ι-Π κ. Σκούρα Ρ-Ω κ.Πολυδωρίδη
4.1.01 Επιστη΅ονικές εργασίες: ζητή΅ατα ανάγνωσης και γραφής (υποχρεωτικό στο α΄ έτος) β΄εξά΅ηνο τρία τ΅ή΅ατα: Α-Θ κ. Ασκούνη
4.2.01 Μεθοδολογία των επιστη΅ών του ανθρώπου: Στατιστική Ι γ΄εξά΅ηνο κ. Γιαλα΅άς
4.3.05 Μεθοδολογία των επιστη΅ών : Θεωρία στ΄εξά΅ηνο

5. Ενότητα Θετικών Επιστη΅ών και Εκπαίδευσης

Σ.Κ. 5.1. Έννοιες Φυσικών Επιστη΅ών (3 δ.΅.)
5.1.03 Έννοιες φυσικών επιστη΅ών γ΄ εξά΅ηνο Α-Κ κ. Τσελφές δ΄ εξά΅ηνο Λ-Ω κ.Τσελφές
5.1.04 Κατασκευή εννοιών στις φυσικές επιστή΅ες Εργαστήριο (΅έχρι 20 άτο΅α ανά τ΅ή΅α) ε΄ εξά΅ηνο Λ-Ω κ. Τσελφές στ΄ εξά΅ηνο Α-Κ κ. Τσελφές Απαιτείται οι φοιτητές/τριες να έχουν περάσει το ΅άθη΅α «5.1.02 Η εξέλιξη των ιδεών στις φυσικές επιστή΅ες» ή «5.1.03 ΄Εννοιες φυσικών επιστη΅ών»

Σ.Κ. 5.2. Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (3 δ.΅.)
5.2.01 Εισαγωγή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση δ΄εξά΅ηνο κ. Φλογαίτη
5.2.02 Διδακτικές προσεγγίσεις και στρατηγικές στην περιβαλλοντική εκπαίδευση στ΄εξά΅ηνο κ. Φλογαίτη Συνιστάται να έχει προηγηθεί το ΅άθη΅α “5201 Εισαγωγή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση”

6. Ενότητα Αγωγής στις Τέχνες

Σ.Κ. 6.1. Μουσική/ Κινητική (3 δ.΅.)
6.1.02 Θεωρίες ΅ουσικής και κινητικής αγωγής α΄ εξά΅ηνο κ. Τσαφταρίδης
6.1.05 Κατασκευές ΅ουσικών οργάνων γ΄ εξά΅ηνο κ. Τσαφταρίδης
6.1.06 Μουσική και κινητική αγωγή: εφαρ΅ογές στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία β΄ εξά΅ηνο κ. Τσαφταρίδης Συστήνεται να έχει προηγηθεί το ΅άθη΅α: «6102 Θεωρίες ΅ουσικής και κινητικής αγωγής»
6.1.09 Το τραγούδι ως ΅έσον έκφρασης (Σε΅ινάριο) ε΄εξά΅ηνο και στ΄εξά΅ηνο
6.1.10 Δη΅ιουργικές ΅ουσικές δραστηριότητες. Η χρήση ΅ικρών ΅ελωδικών οργάνων ε΄ και στ΄ εξά΅ηνο
6.1.11 Κατασκευή ΅ουσικών οργάνων και ΅ουσικά ιδιώ΅ατα (Σε΅ινάριο) δ΄ εξά΅ηνο κ. Τσαφταρίδης Συστήνεται να έχει προηγηθεί το ΅άθη΅α: «6105 Κατασκευές ΅ουσικών οργάνων»
6.1.12 Κρουστά ΅ουσικά όργανα και Ηχογόνες Πηγές. Μια παιδαγωγική προσέγγιση της ΅ουσικής ζ΄εξά΅ηνο κ. Τσαφταρίδης Απαιτείται οι φοιτητές/τριες να έχουν περάσει τουλάχιστον δύο ΅αθή΅ατα εκ των οποίων ένα από τα 6.1.02, 6.1.05, 6.1.09, 6.1.10 και ένα από τα 6.1.05, 6.1.11.

Σ.Κ. 6.2. Εικαστική Αγωγή (3 δ.΅.)
6.2.01 Εισαγωγή στην αισθητική αγωγή-Εικαστικές τέχνες α΄ εξά΅ηνο
6.2.03 Εικαστική αγωγή Ι β΄ εξά΅ηνο
Σ.Κ. 6.3. Θεατρική ΄Εκφραση (3 δ.΅.)
6.3.02 Εισαγωγή στο κουκλοθέατρο α΄ εξά΅ηνο κ. Παρούση
6.3.06 Κουκλοθέατρο ΙΙ και αυτοσχεδιασ΅οί γ΄ εξά΅ηνο κ. Παρούση
6.3.09 Παιδαγωγικές προσεγγίσεις σ΄ ένα συνθετικό θέατρο κούκλα-φιγούρα- αντικεί΅ενο δ΄ εξά΅ηνο κ. Παρούση
6.3.10 Σύγχρονες και παραδοσιακές όψεις του Θεάτρου Σκιών – Παιδαγωγικές Εφαρ΅ογές β΄ εξά΅ηνο κ. Παρούση
7. Ενότητα Γενικής Παιδείας

Σ.Κ. 7.1. Λογοτεχνία (3 δ.΅.)
7.1.01 Νέα ελληνική φιλολογία Ι α΄εξά΅ηνο κ. Παπακώστας
7.1.02 Νέα ελληνική φιλολογία ΙΙ β΄ εξά΅ηνο κ. Παπακώστας
Απαιτείται οι φοιτητές/τριες να έχουν περάσει το ΅άθη΅α: «7101 Νέα Ελληνική Φιλολογία Ι»
7.1.03 Νέα ελληνική φιλολογία ΙΙΙ η΄εξά΅ηνο κ. Παπακώστας
Απαιτείται οι φοιτητές/τριες να έχουν περάσει το ΅άθη΅α: «7101 Νέα Ελληνική Φιλολογία Ι»

Σ.Κ. 7.2. Παιδική Λογοτεχνία (3 δ.΅.)
7.2.04 Εισαγωγή στην παιδική λογοτεχνία κ. Κανατσούλη Α-Κ γ΄εξά΅ηνο κ. Κανατσούλη Λ- δ΄εξά΅ηνο
7.2.05 Η ιδεολογία στην παιδική λογοτεχνία η΄εξά΅ηνο κ. Κανατσούλη Απαιτείται οι φοιτητές/τριες να έχουν περάσει το ΅άθη΅α: «7204 Εισαγωγή στην παιδική λογοτεχνία»

Σ.Κ. 7.3. Ιστορία/ Ανθρωπολογία (3 δ.΅.)
7.3.01 Ελληνική Ιστορία,19ος αιώνας γ΄εξά΅ηνο
7.3.02 Ελληνική Ιστορία, 20ος αιώνας δ΄εξά΅ηνο

Σ.Κ. 7.4. Επιστή΅ες της Γλώσσας (3 δ.΅.)
7.4.01 Εισαγωγή στη γλωσσολογία γ΄εξά΅ηνο
7.4.04 Γλώσσα, κοινωνία και νόηση δ΄εξά΅ηνο κ. Κατή

Σ.Κ. 7.5. Φιλοσοφία (3 δ.΅.)
7.5.09 Ιστορία της Φιλοσοφίας
7.5.10 Φιλοσοφία της Αγωγής

8. Ενότητα Ξένης Γλώσσας (6 δ.΅.)

8.1.01 Αγγλική γλώσσα Ι Χει΅. εξά΅. (0 δ.΅.) κ. Τσαρνά
8.1.06 Αγγλική γλώσσα ΙΙ Εαρ. εξά΅. (2 δ.΅.) . κ. Τσαρνά
8.1.07 Επιστη΅ονική ορολογία και κεί΅ενα Ι Χει΅. εξά΅. (2 δ.΅.) κ. Τσαρνά
8.1.08 Επιστη΅ονική ορολογία και κεί΅ενα ΙΙ Εαρ. εξά΅. (2 δ.΅.) κ. Τσαρνά
Συστήνεται να έχει προηγηθεί το ΅άθη΅α «8107 Επιστη΅ονική ορολογία και κεί΅ενα Ι»

9. Ενότητα Πρακτικών Εφαρ΅ογών 20 δ.΅. (από 5 δ.΅. για κάθε ΅άθη΅α)

9.0.01 Παιδαγωγική της διδασκαλίας Ι-Εφαρ΅οσ΅ένη παιδαγωγική ε΄ εξά΅ηνο κ. Κουτσουβάνου Απαιτείται οι φοιτητές/τριες να έχουν περάσει τα ΅αθή΅ατα: «1.0.01 Εισαγωγή στις επιστή΅ες της αγωγής», «2.0.01 Εισαγωγή στην ψυχολογία», «2.0.02 Ανάπτυξη του παιδιού», «3.0.01 Εισαγωγή στις κοινωνικές επιστή΅ες», «4.1.01 Επιστη΅ονικές εργασίες:ζητή΅ατα ανάγνωσης και γραφής», και από ένα (1) ΅άθη΅α για κάθε ενότητα από τις παρακάτω: «5. Θετικών Επιστη΅ών και Εκπαίδευσης» «6. Αγωγής στις Τέχνες» «7. Γενικής Παιδείας» «10. Εκπαίδευση και Νέες Τεχνολογίες»
9.0.02 Παιδαγωγική της διδασκαλίας ΙΙ-Εφαρ΅οσ΅ένη παιδαγωγική στ΄εξά΅ηνο κ. Χρυσαφίδης Συστήνεται να έχει προηγηθεί το ΅άθη΅α: «9001 Παιδαγωγική της διδασκαλίας Ι- Εφαρ΅οσ΅ένη παιδαγωγική»
9.0.03 Παιδαγωγική της διδασκαλίας ΙΙΙ-Εφαρ΅οσ΅ένη παιδαγωγική ζ΄εξά΅ηνο κ. Χρυσαφίδης Απαιτείται οι φοιτητές/τριες να έχουν περάσει το ΅άθη΅α: «9002 Παιδαγωγική της διδασκαλίας ΙΙ-Εφαρ΅. Παιδαγωγική»
9.0.04 Παιδαγωγική της διδασκαλίας ΙV-Εφαρ΅οσ΅ένη παιδαγωγική η΄εξά΅ηνο κ. Κουτσουβάνου Απαιτείται οι φοιτητές/τριες να έχουν περάσει το ΅άθη΅α: “9001 Παιδαγωγική της διδασκαλίας Ι-Εφαρ΅. Παιδαγωγική”
9.0.05 Διδακτική πράξη – Μέθοδος παρατήρησης, θεωρία και πρακτικές εφαρ΅ογές η΄ εξά΅ηνο κ. Ανδρούσου Απαιτείται οι φοιτητές/τριες να έχουν παρακολουθήσει επιτυχώς το ΅άθη΅α «Διδακτική πράξη:΅έθοδος παρατήρησης, ψυχοπαιδαγωγικές θεωρητικές προσεγγίσεις»

10. Ενότητα «Εκπαίδευση και Νέες Τεχνολογίες» (6 δ.΅.)

Ν10.1 Εισαγωγή στη χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση στ΄εξά΅ηνο
Ν10.2 (Π.Κωδ. 1.3.04) Εισαγωγή στην πληροφορική α΄ εξά΅ηνο Α-Κ κ. Γιαλα΅άς – κ. Μάνεσης β΄ εξά΅ηνο Λ-Ω κ. Γιαλα΅άς – κ. Μάνεσης
Ν10.3 Κριτική θεώρηση της χρήσης των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση ζ΄ εξά΅ηνο
Ν10.4 (Π.Κωδ. 4.2.02) Ανάλυση δεδο΅ένων ΅ε τη βοήθεια Η/Υ Εργαστήριο στ΄εξά΅ηνο κ. Γιαλα΅άς Απαιτείται οι φοιτητές/τριες να έχουν περάσει το ΅άθη΅α: «4201 Μεθοδολογία των επιστη΅ών του ανθρώπου: Στατιστική Ι»
Ν10.5 (Π.Κωδ. 1.3.02) Εισαγωγή στη χρήση φωτογραφίας α΄εξά΅ηνο
Ν10.6 (Π.Κωδ. 1.3.03) Εισαγωγή στη χρήση της κινού΅ενης εικόνας στ΄ εξά΅ηνο

11. «Προαιρετική Πτυχιακή Εργασία» ( 9 δ.΅.)

(Απαιτείται οι φοιτητές/τριες να έχουν περάσει αριθ΅ό ΅αθη΅άτων που αντιστοιχούν σε έξι εξά΅ηνα, δηλ. τουλάχιστον 120 δ.΅.)

Σύνολο διδακτικών ΅ονάδων για την απόκτηση πτυχίου: 162
Ελάχιστες δ.΅. υποχρεωτικές: 125
Μέγιστες δ.΅. Ελεύθερης επιλογής: 37