Αποστολή του τμήματος είναι α) να καλλιεργεί και να προάγει τη γνώση στους τομείς μάρκετινγκ, πωλήσεων, διοίκησης δικτύων διανομής, εξαγωγών, διαφήμισης, έρευνας αγοράς, διοίκησης παραγωγής, διοίκησης εφοδιαστικής αλυσίδας(logistics), σχεδιασμού και ανάλυσης διαδικασιών, διοίκησης και ποιότητας, προβλέψεων ζήτησης, προγραμματισμού παραγωγής, διαχείρισης της ποιότητας προβλέψεων ζήτησης, διαχείρισης αποθεμάτων και β) να παρέχει στους φοιτητές τα απαραίτητα εφόδια που εξασφαλίζουν την άρτια κατάρτισή τους για επιστημονική και επαγγελματική σταδιοδρομία.
Η ελάχιστη διάρκεια φοίτησης είναι οκτώ εξάμηνα.
Πτυχίο Μάρκετινγκ και Διοίκησης Λειτουργιών.